BMW e46
BMW 3 Series
Główna
News, Aktualności
Opisy, historia
Porady
Tuning
Galeria
Download
Linki
Kontakt


Motoryzacja

Inne Auta
Tapety
Przepisy
Download
Linki

Inne modele BMW
BMW 1
BMW 5
BMW 6
BMW 7
BMW X-series
BMW Z-series


RESMOTO.PL Elektromechanika Pojazdowa
Naprawa samochodów wszystki marki - Rzeszów i okolice.

Diagnostyka komputerowa samochodów BMW.
w Rzeszowie
692 433 432


BMW M3 Coupe E92, prezentacja modelu

02-03-2008 | Prezentacje | Nowe BMW M3 wyznacza trendy.
BMW e92 M3 Coupe        Podobno każdy mężczyzna raz w życiu powinien sobie kupić Porsche 911. Naszym zdaniem BMW M3 w zupełności wystarczy. Ma więcej mocy niż niektóre 911, powadzi się równie znakomicie, a jest przy tym wyraźnie tańsze. Po zajęciu miejsca za kierownicą w głęboko wyprofilowanym fotelu (skórzana tapicerka jest dostępna za dopłatą) w oczy rzucają się gruba, trójramienna kierownica i wyskalowany do 330 km/h prędkościomierz. Wygląda więc na to, że elektroniczny "kaganiec" dość mocno hamuje możliwości tego auta. Aby przyspieszyć od 0 do 100 km/h, M3 potrzebuje zaledwie 4,8 sekundy.

BMW e92 M3 Coupe        M3 jest pochodną BMW 3 Coupe, ale w przypadku karoserii trudno to tak nazwać. Niemal wszystkie panele zaprojektowano specjalnie dla M.3. Z Coupe wzięto tylko klapę bagażnika i drzwi. Ale w końcu te ostatnie są najkosztowniejszym do opracowania elementem karoserii. Styliści BMW serii M zawsze wiedzieli, że przesada jest najgorszym wrogiem designera. I nie zapomnieli o tym, siadając do projektowania nowego M3. Zderzaki, przetłoczenie maski, lusterka na dwóch wspornikach, wlot powietrza za błotnikiem, czarny dach - od razu widać, że to coś więcej niż standardowe BMW 3 Coupe, ale jakkolwiek by patrzeć, nie dostrzeże się ostentacji.

BMW e92 M3 Coupe        M3 to samochód nieprzeciętny. Idealnie rozłożona na obie osie masa sprawia, że auto jest przewidywalne, chyba że ktoś za szybko wejdzie w któryś z ciaśniejszych zakrętów lub przesadzi z gazem. Ale i wówczas nie ma strachu -tor jest w pełni profesjonalny, w najgorszym razie można wypaść w trawę lub żwir.
Uruchamiana przyciskiem na tablicy przyrządów czterolitrowa jednostka V8 ma 420 KM i bardzo lubi wysokie obroty. Można ją "wkręcić" nawet do 8400 obr./min, a jest wtedy czego posłuchać. By rozochocony kierowca nie przesadził z obrotami, gdy silnik jest zimny, zastosowano pomysłowy pierścień wokół tarczy obrotomierza: w miarę, jak temperatura wzrasta, "czerwone" pole przesuwa się w górę.

BMW e92 M3 Coupe        Za dopłatą w M3 będą oferowane m.in. zawieszenie o regulowanej twardości i system MDrive. Dzięki niemu jednym przyciskiem na kierownicy ustawiamy parametry systemu ESP, twardość zawieszenia, parametry wspomagania układu kierowniczego i mapy wtrysku paliwa. Poza tym M3 jest wyposażone kompletnie - są m.in. automatyczna klimatyzacja, ksenonowe reflektory i 18-calowe koła.
Na razie M3 będzie oferowane wyłącznie z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów, skrzynia SMG pojawi się później.

Na podstawie: Witold Blady Motor 31//2007

Dane techniczne BMW M3 E92

      Poniżej kilka zdjęć, tapet na pulpit BMW M3 Coupe E92.

BMW e92 M3 Coupe BMW e92 M3 Coupe BMW e92 M3 Coupe BMW e92 M3 Coupe

BMW e92 M3 Coupe BMW e92 M3 Coupe BMW e92 M3 Coupe BMW e92 M3 Coupe

BMW e92 M3 Coupe

Copyright © 2006 - Resmoto.com - Prawa zastrzeżone.