BMW e46
BMW 3 Series
Główna
News, Aktualności
Opisy, historia
Porady
Tuning
Galeria
Download
Linki
Kontakt


Motoryzacja

Inne Auta
Tapety
Przepisy
Download
Linki

Inne modele BMW
BMW 1
BMW 5
BMW 6
BMW 7
BMW X-series
BMW Z-series


RESMOTO.PL Elektromechanika Pojazdowa
Naprawa samochodów wszystki marki - Rzeszów i okolice.

Diagnostyka komputerowa samochodów BMW.
w Rzeszowie
692 433 432


BMW 3 E30, auto używane, opis codziennego użytkowania

11-10-2006 | Używane |
BMW e30 cabrio
BMW E30 Cabrio (318i) opis.
Wydawało się, że samochód odszedł w zapomnienie, pojawiły się już trzy nowsze generacje "trójki", a jednak nie. BMW E30 wzbudza w dalszym ciągu zainteresowanie młodych jak i starszych użytkowników motoryzacji. BMW E30 Cabrio to klasyk, jego linie nadwozia przyciągają wzrok. Bryła auta jest prosta, dwudrzwiowa, nie razi. Jest elegancka.
       E30 zadebiutowało w 1982 r. trzy lata później na rynku pojawiła się wersja Cabrio. Jednostki napędowe E30 są bardzo trwałe, można wybrać wśród wielu silników benzynowych odpowiedni model. Najbardziej popularne są o pojemności 1.8 l, 2.0 l, 2.5 l, oraz 3.2 l. Ten ostatni był montowany w kultowej wersji MPower. W przypadku jednostek sześciocylindrowych należy się liczyć ze sporym zużyciem paliwa, które w mieście może przekraczać 13 l/ 100 km. BMW e30 cabrio Silniki czterocylindrowe zużywają 8 -10 l/ 100 km. Model E30 nie jest autem awaryjnym, wymaga jednak dbałości. W silnikach czterocylindrowych należy uważać, aby nie dopuścić do zatkania kanalików olejowych. Przyczyną tego może być źle dobrany olej (za gęsty), czego skutkiem może być szybsze zużycie elementów głowicy i charakterystyczny klekot (silnik M40). Należy również pamiętać o wymianie pasków rozrządu wraz z osprzętem, bo często nie wytrzymują tyle ile przewiduje producent. Miłośnicy BMW wiedzą, że tą czynność należy robić co 40 tyś. km. W silnikach sześciocylindrowych jest łańcuch. BMW e30 cabrio
       Bolączką samochodu jest też korozja. Szybko ulega jej tłumik, nadkola, progi i reflektory. Na szczęście na rynku nie brakuje części zamiennych oryginalnych i zamienników, dlatego naprawy nie są takie drogie
       Kto planuje kupić kabriolet powinien pamiętać, że nadwozie tych aut nie jest sztywne, jak pojazdów z dachem o konstrukcji metalowej. Skutkiem tego mogą byś trzaski dochodzące z karoserii i kokpitu, gdy jedziemy po nierównej drodze. Należy też pamiętać o odpowiedniej konserwacji dachu dostępnymi na rynku preparatami, ponieważ stan materiału poszycia przeważnie jest nie najlepszy. Warto zwrócić na to uwagą przed zakupem bo cena regeneracji może dojść do 2 tyś. zł. BMW e30 cabrio
       W E30 Cabrio często elektryczny silnik podnoszący i opuszczający dach jest zepsuty. W takim przypadku nie trudno przerobić na mechanizm o obsłudze ręcznej. Jeśli chodzi o wyposażenie samochodu to niestety E30 jest dość ubogo wyposażone, sytuacja ulega poprawie w modelach przy końcu produkcji. Częściej w tedy o takie udogodnienia jak wspomaganie kierownicy, ABS czy pełną elektrykę
       BMW E30 Cabrio produkowano aż do roku 1993, czyli już równolegle z modelem E36. Ceny używany egzemplarzy zależą od stanu technicznego i wersji silnikowej. Niestety spora ilość aut jest w nienajlepszej kondycji i ma przeszłość powypadkową, a poprzedni właściciele oszczędzali na naprawach. Najstarsze egzemplarze BMW E30 Cabrio kosztują od 5 tyś zł., najmłodsze i w najlepszej kondycji technicznej nawet 20 tyś. zł. Więc jest w czym wybierać.

      Poniżej kilka zdjęć, tapet na pulpit Bmw E30 Cabrio.

BMW e30 cabrio BMW e30 cabrio BMW e30 cabrio

BMW e30 cabrio BMW e30 cabrio BMW e30 cabrio

BMW e30 cabrio

Copyright © 2006 - Resmoto.com - Prawa zastrzeżone.